Email: physicskhu1@gmail.com

جلسه هماهنگی جهت برگزاری کنفرانس های ملی دانشکده فیزیک برگزار گردید

 | تاریخ ارسال: 1398/7/30 | 
در سال جاری دانشکده فیزیک دانشگاه خوارزمی میزبان "همایش ملی رصدخانه¬های ایران" در تاریخ 27 آذر 98 در پردیس تهران و "بیست و ششمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و دوازدهمین کنفرانس مهندسی و فناوری فوتونیک ایران" در تاریخ های 15 و 16 بهمن 98 در پردیس کرج خواهد بود.
بدین منظور جلسه هماهنگی دبیران و مسئولین کمیته های اجرایی همایش¬های فوق با مسئولین ذیربط دانشگاه با هدف برگزاری هرچه بهتر این همایش ها در تاریخ 22/7/98 در سالن شورای دانشکده فیزیک برگزار گردید.
در این جلسه که با حضور مسئولین و نمایندگان حراست، امور عمومی، معاونت پژوهشی، معاونت فرهنگی و روابط عمومی و همچنین عوامل اجرایی این همایش¬ها برگزار شد، پس از پخش آیاتی چند از کلام الله قرآن کریم، سرپرست دانشکده جناب آقای دکتر محمدعلی گنجعلی، ضمن عرض خیر مقدم به جهت اجابت دعوت و حضور مسئولین و نمایندگان محترم در این جلسه، به معرفی دبیران همایش¬ها پرداختند. در ادامه دبیران اجرایی، دکتر جعفر جهان¬پناه و دکتر سعید توسلی، ضمن بیان اهداف و برنامه های هر همایش، موارد ضروری و هماهنگی های لازم جهت اطلاع رسانی و برگزاری مناسب این همایش ها را مطرح نمودند. مسئولین مربوطه ضمن قول مساعدت و همکاری، بر لزوم رفع موانع ذکر شده با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاه خوارزمی تأکید نمودند. در پایان مقرر شد جهت پیگیری موارد ذکر شده و اجرایی نمودن آنها جلسات آتی نیز در محل این دانشکده برگزار گردد.
عکاس:امیر حسین اکبری




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 16018 بار   |   دفعات چاپ: 483 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر